Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2009

Πανελλήνιο Σοκ! Κι άλλη πρόταση αρνήθηκε ο Άρης Σπίνος


Ο δημοσιογράφος-θρύλος Άρης Σπίνος, σύμφωνα με πληροφορίες, δίνει μαθήματα δεοντολογίας και λεβεντιάς σε καθημερινή βάση. Έχοντας καταπλήξει την παγκόσμια μιντιακή κοινότητα με την εκπομπή-σταθμό για το παράνομο αναψυκτήριο στο παρκάκι του Χολαργού και έχοντας δεχτεί τα συγχαρητήρια δημοσιογράφων όπως...


...ο Ρόμπερτ Φισκ, ο Λάρι Κινγκ και ο Ζαν Μαρί Κολομπανί, τώρα βάλθηκε να διδάξει ήθος και στους ανεπίδεκτους μαθήσεως πολιτικούς. Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, ο μέγας διδάσκαλος του Ελληνικού Λόγου Άρης Σπίνος απέρριψε πρόταση του Λευτέρη Ζαγορίτη να ηγηθεί του ψηφοδελτίου Επικρατείας της Νέας Δημοκρατίας, αποκαρδιώνοντας τα εκατομμύρια των φιλελεύθερων ψηφοφόρων της παράταξης που περίμεναν αναστροφή του κλίματος με τη "μεταγραφή" του ηχηρού ονόματός του:
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, ο δαιμόνιος ρεπόρτερ Άρης Σπίνος απέστειλε στον κ. Ζαγορίτη την ακόλουθη επιστολή:
"Θα ήθελα πολύ να βοηθήσω τον φίλο μου Κώστα Καραμανλή αλλά οι υποχρεώσεις μου στο ΕΧΤRA και στην εκπομπή μου "Ο Ιστός της Αράχνης" μου απαγορεύουν κάθε πρωτοβουλία στην κατεύθυνση της ανάμειξης στην ενεργό πολιτική σκηνή. Έχω θέσει ως προσωπικό μου στοίχημα το γκρέμισμα του παράνομου αναψυκτηρίου στον Χολαργό και θα αφιερώσω και την τελευταία ικμάδα των δυνάμεών μου στο ξεμπρόστιασμα αυτής της παγκόσμιας ανθελληνικής συνωμοσίας".
Τέλος, κύκλοι του Άρη Σπίνου σχολίασαν ότι δεν αποκλείεται οι αντιστάσεις του κορυφαίου δημοσιογράφου να καμφθούν σε ενδεχόμενη πρόταση για την ανάληψη του ύπατου πολιτειακού αξιώματος - γεγονός ελπιδοφόρο για τον Ελληνισμό και την Ανθρωπότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου