Πέμπτη, 17 Σεπτεμβρίου 2009

Σφοδρή επίθεση Βγενόπουλου στη Ντόρα

ΟΛΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ ΤΩΡΑ... ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ ΜΑΤΣ


Σειρά παρατυπιών που όπως είπε συνιστούν αθέμιτο ανταγωνισμό διαπιστώνει ο πρόεδρος της MIG Ανδρεας Βγενόπουλος, όσον αφορά στη διαδικασία που οδήγησε στην είσοδο της Aegean στη γραμμή της Κωνσταντινούπολης.
Σύμφωνα με τα διεθνώς ισχύοντα, μεταξύ κράτους μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τρίτης χώρας, υπογράφονται διακρατικές συμφωνίες, οι οποίες επικυρώνονται για να αποκτήσουν ισχύ νόμου και δίνουν σε μια εταιρεία κάθε χώρας το δικαίωμα να πετά στην άλλη. Η σχετική διμερής συμφωνία Ελλάδας – Τουρκίας, έδινε τα δικαιώματα αποκλειστικής εκμετάλλευσης στην Ολυμπιακή και τις Τουρκικές Αερογραμμές (THY).
Σύμφωνα, όμως, με τον κ. Βγενόπουλο, τον περασμένο Ιούλιο πληροφορήθηκε ότι...

...πτήσεις στο δρομολόγιο Αθήνα – Κωνσταντινούπολη θα πραγματοποιεί και η Aegean. Όπως πρόσθεσε, επικοινώνησε με τον γ.γ. του υπουργείου Μεταφορών, Δημήτρη Πλατή, ο οποίος δήλωσε άγνοια για το θέμα και ζήτησε προθεσμία ολίγων ημερών για να ενημερωθεί. Μετά από λίγες μέρες, σύμφωνα με τον Ανδρ. Βγενόπουλο, ο Δημ. Πλατής τον ενημέρωσε ότι είχε υπογραφεί ένα μνημόνιο κατανόησης μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας. Από την ελληνική πλευρά στην επιτροπή μετείχαν τρεις εκπρόσωποι του υπουργείου Εξωτερικών και τρία στελέχη της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας. Το Μνημόνιο εκφράζει την πρόθεση των δύο πλευρών να επικαιροποιήσουν τη διακρατική συμφωνία, δίνοντας μάλιστα το χαρακτήρα του επείγοντος στη διαδικασία. Βάσει αυτού του μνημονίου (σ.σ. το οποίο υπεγράφη στις 12 Ιουνίου), η Aegean ξεκίνησε δρομολόγια για την Κωνσταντινούπολη, στις αρχές Σεπτεμβρίου.
“Υπεγράφη ένα μνημόνιο που ποτέ δεν ανακοινώθηκε από το ΥΠΕΞ και κανείς δεν έμαθε τίποτα. Το έμαθε μόνο, κατά περίεργη σύμπτωση, ο κ. Βασιλάκης (σ.σ. πρόεδρος της Aegean) περνώντας έξω από κάποιο γραφείο. Και μετά πήγε στην ΥΠΑ… Είναι αυτός υγιής ανταγωνισμός”, δήλωσε ο επικεφαλής της MIG. Πρόσθεσε, ότι όλα αυτά έγιναν σε πλήρη άγνοια του αρμοδίου υπουργείου Μεταφορών, το οποίο ενημερώθηκε -”προφανώς μετά από δικό του αίτημα”- ένα μήνα μετά και διερωτήθηκε σε ποιες άλλες ανάλογες διακρατικές συμφωνίες έχει εισχωρήσει η Aegean.
Επισήμανε, δε, ότι λίγες εβδομάδες μετά την επίσκεψή του στο γραφείο του γενικού γραμματέα, απομακρύνθηκαν ο διοικητής και οι υποδιοικητές της ΥΠΑ, οι οποίοι είχαν διοριστεί από τον προηγούμενο υπουργό Μεταφορών, Κωστή Χατζηδάκη.
Ο Ανδρέας Βγενόπουλος επιτέθηκε στην Aegean και για τα δρομολόγια των “άγονων” γραμμών.

1 σχόλιο:

  1. zorro: όταν με τον Καραβέλα δημιουργήθηκε το πρόβλημα με το ΥΠΕΞ, η κυρία Μπακογιάννη ανέλαβε την πολιτική ευθύνη και το θέμα έληξε.Κάπως έτσι θα γίνει και τώρα.( Η τιμωρία του ψεύτη δεν είναι ότι δεν τον πιστεύουν, ειν' ότι αυτός δεν μπορεί να πιστέψει...
    Μπερνάντ Σω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή