Οι απόγονοι των σαμουράι δεν φοράνε βαριές πανοπλίες αλλά απαλές κρέμες μέρας και νύχτας. Δεν έχουν σκληρότητα στο βλέμμα, έχουν όμως πολύ σκληρά νύχια από το σκληρυντικό βερνίκι που χρησιμοποιούν όταν κάνουν μανικιούρ και πεντικιούρ. Αυτό που τους νοιάζει είναι η εμφάνισή τους. Να είναι άψογοι από την κορυφή μέχρι τα νύχια - κυριολεκτικά!
Ενδιαφέροντα του τύπου «να βρω μια καλή κοπέλα και να κάνω οικογένεια» είναι πολύ χαμηλά στη λίστα των προτεραιοτήτων τους. Σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα ούτε καν υπάρχουν!
Η λεγόμενη ΧΧ γενιά των Ιαπώνων ανδρών από είκοσι κάτι μέχρι τριάντα κάτι φοράει μέχρι και σουτιέν! Το ζητούμενό τους δεν είναι να είναι θηλυπρεπείς, αλλά, όπως υποστηρίζουν, το σουτιέν για άνδρες τους κάνει να νιώθουν πιο άνετα, πιο υγιείς και να αναπνέουν καλύτερα. Το ενδιαφέρον τους για τις γυναίκες υπάρχει, ωστόσο συνήθως είναι πλατωνικό! Κι όμως, δεν είναι gay. Απλώς είναι περισσότερο νάρκισσοι από το... κανονικό!
Ανδρες πολύ μακριά από τα ιδανικά της μεταπολεμικής γενιάς των μεροκαματιάρηδων, που το μόνο που τους ένοιαζε ήταν να αποκτήσουν σπιτικό, μια καλή δουλειά και οικογένεια. Αυτοί οι τύποι, οι Οjyo-man, όπως λέγονται στα ιαπωνικά, απέχουν αιώνες από αυτή την κλασική νοοτροπία. Αδιαφορούν για θέματα καριέρας, είναι...
απαθείς σε θέματα σχέσεων, ραντεβού και βεβαίως δεν έχουν κανένα ιδιαίτερο άγχος να κάνουν παιδιά και οικογένεια. Το Α και το Ω της ζωής τους είναι η εμφάνισή τους και η πάρτη τους!
Δίνουν ένα μεγάλο μέρος από τα εισοδήματά τους σε καλλυντικά και ρούχα, ζουν ακόμα με τη μαμά τους και όταν πάνε στην τουαλέτα κάθονται στη λεκάνη, αδιαφορώντας για το κλασικό πρότυπο του άνδρα που ουρεί όρθιος! Η εταιρεία ειδών υγιεινής Matsushita Electric Works ύστερα από έρευνα που πραγματοποίησε κατέληξε στο συμπέρασμα ότι [Η ιαπωνική εταιρεία εσωρούχων WishRoom φτιάχνει σουτιέν για άνδρες και κάνει χρυσές δουλειές. ] ι το 40% των ενηλίκων ανδρών στην Ιαπωνία κάθεται στην τουαλέτα και αυτό το ποσοστό παρουσιάζει όλο και πιο ανοδικές τάσεις.
Ετσι εξηγείται και η αλματώδης αύξηση πωλήσεων του Tenshi no Hizamakura, που σημαίνει «το μαξιλάρι όπου γονατίζουν οι άγγελοι». Είναι ένα ειδικό σκαμπό με πολύ απαλή και βελούδινη επιφάνεια, στην οποία γονατίζουν οι Οjyo-man, όταν πηγαίνουν προς νερού τους. Γονατίζουν προς τη λεκάνη και ακουμπάνε τα γόνατά τους στο Tenshi no Hizamakura. Σκοπός είναι να μην πιτσιλίσουν γύρω-γύρω αλλά κυρίως να μην πληγώσουν τα γόνατά τους!
Οχι, δεν είναι gay. Είναι μάλλον αδιάφοροι σε θέματα σεξ. Κάνουν σχέσεις με γυναίκες, αλλά συνήθως είναι πλατωνικές, γιατί πάνω απ' όλους είναι ερωτευμένοι με τον εαυτό τους και δεν μπορούν να τον μοιραστούν με κανέναν. Τους είναι πολύ εύκολο να κοιμηθούν με μια γυναίκα αγκαλιά και να μην την αγγίξουν!
Οπως εξηγούν οι κοινωνιολόγοι, η εξέλιξη αυτή είναι «απολύτως αναμενόμενη», αν αναλογιστεί κανείς πώς μεγαλώνει αυτή η γενιά. Τα «μοναχικά παράσιτα», με την έννοια ότι ακόμα συντηρούνται από την οικογένεια, εκτονώνουν την ανάγκη τού να βρουν σύντροφο σε αυτά που τους παρέχει η τεχνολογία. Πορνοταινίες, παιχνίδια και αξεσουάρ για σεξ και βεβαίως ο απέραντος κόσμος με τις virtual ή live εμπειρίες που παρέχει το Internet σε όποιον το επιθυμεί! Πόσω μάλλον σε μια χώρα που είναι πολλά βήματα μπροστά στην τεχνολογία! Το υποκατάστατο είναι μία προσωρινή λύση, αλλά όταν συνδυάζεται με μια κατάσταση πιο παθητική, όπως είναι η ψυχολογία των Οjyo-man, ουδέν μονιμότερον του προσωρινού!
Οι Ladylike Men, οι άνδρες που μοιάζουν τόσο πολύ με τις γυναίκες σε ό,τι αφορά την προσωπικότητα και το «φέρεσθαι», έχουν και άλλα χαρακτηριστικά. Αγαπούν τα ταξίδια σε τόπους εξωτικούς, από τα γαλάζια νερά της Καραϊβικής [Εχει πελάτες μέχρι και σαραντάρηδες μικροαστούς.] μέχρι τις άνυδρες απέραντες εκτάσεις της ερήμου. Ο,τι το εξτρίμ σε εικόνα τούς έλκει. Οχι όμως και οι εξτρίμ εμπειρίες. Αυτοί οι τύποι είναι πολύ cool, πιο cool απ' οποιαδήποτε άλλη γενιά και δεν τους αρέσει να ξεβολεύονται ούτε να κουράζονται!
«ΤΟ ΣΟΥΤΙΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΗΡΕΜΟΙ, ΧΑΛΑΡΟΙ ΚΑΙ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟΙ»
Η WishRoom, ιαπωνική εταιρεία εσωρούχων που φτιάχνει σουτιέν για άνδρες, κάνει χρυσές δουλειές. Ο πρόεδρός της Μασαγιούκι Τσουσίγια σε συνέντευξη που έδωσε στους «Japan Times» είπε ότι η εταιρεία του έχει πουλήσει πάνω από 5.000 τέτοια σουτιέν μέσα σε έναν χρόνο και η ζήτηση όλο και μεγαλώνει. Οι παραγγελίες που δέχονται είναι πολλές, καθώς το προϊόν αυτό είναι πολύ νέο στην αγορά και πολλοί δεν το γνωρίζουν. Οσο το μαθαίνουν όμως τόσο αυξάνονται οι παραγγελίες. «Αυτό το σουτιέν τους κάνει να αισθάνονται πιο ήρεμοι, χαλαροί και ανανεωμένοι» υποστηρίζει ο επικεφαλής της WishRoom. Οι πελάτες του είναι μέχρι και σαραντάρηδες άνδρες, μικροαστοί που ζουν με έναν μισθό.
Πηγή: Espresso
Κυριακή 21 Ιουνίου 2009
"Κραγμένες" οι απόγονοι του Χιροχίτο
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου