Τετάρτη 8 Ιουλίου 2009

“ΑΛΜΠΑΝΗΣ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ ΜΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΣΟΒΑΡΗ ΜΟΛΥΝΣΗ”


Ευτράπελο αλλά καλό αποκλειστικό του Αδιάκριτου: “ΚΟΣΜΙΚΟΣ” ΘΑΜΩΝΑΣ ΤΟΥ ΚΟΛΩΝΑΚΙΟΥ ΦΕΡΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΕΣ ΚΑΙ ΝΑ “ΞΕΔΟΝΤΙΑΖΕΙ” ΑΣΘΕΝΕΙΣ!
Γνώρισα σε κρεπερί που διατηρεί σε κεντρικό σημείο του Κολωνακίου γνωστός καλλιτέχνης κάποιον οδοντίατρο που μου συστήθηκε πως έχει στο πελατολόγιο του σχεδόν όλη την αφρόκρεμα της σόουμπιζ.Δήλωσε μάλιστα φίλος του γνωστού καλλιτέχνη και προθυμοποιήθηκε να μου κλείσει ραντεβού για να εξετάσει το πρόβλημα μου.Όπως και έγινε…Μου είπε πως...

...είναι δαπανηρή η θεραπεία και μου πήρε προκαταβολικά 3500euro! Ξαφνικά άρχισα να τον ψάχνω για να κλείσουμε ραντεβού να ξεκινήσουμε.Τι το ήθελα…Με τα χίλια ζόρια μια θεραπεία δύο εβδομάδων κράτησε πάνω από δύο μήνες και τώρα δεν μπορώ να κυκλοφορήσω με τα χάλια μου.Δεν φτάνει που τα δόντια κουνιούνται , έπαθα φοβερή μόλυνση και είμαι πρισμένη σ’όλο το πρόσωπο.Προφανώς δεν αποστειρώνει τα εργαλεία του.Πήγα αμέσως σε άλλο οδοντίατρο ο οποίος …έφριξε με τα απίστευτα που είχε κάνει στο στόμα μου.Έχω στα χέρια μου γνωμάτευση που πιστοποιεί τις εγκληματικές πράξεις αμέλειας και προχειρότητας του εν λόγω οδοντίατρου!”

Ευχαριστώ,

Αναγνώστρια

Σχόλιο “Adiakritos”: Θα διερευνήσουμε την καταγγελία σας και αν ισχύουν αυτά ο εν λόγω κύριος θα πρέπει να λογοδοτήσει στον Ιατρικό Σύλλογο και την δικαιοσύνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου