Δευτέρα 18 Μαΐου 2009

Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σε μαθητές δημοτικού - Αυτή την έλλειψη διαπιστώσατε κύριε υπουργέ στην παιδική σας ηλικία;


Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σε παιδιά προεφηβικής ηλικίας τέθηκε ως θέμα προς εκπαίδευση από το Υπουργείο Παιδείας και τον υπουργό κύριο Άρη Σπηλιωτόπουλο.
Η συγκεκριμένη θέση-απόφαση έπεσε ως κεραυνός εν αιθρία στο παιδαγωγικό γίγνεσθαι της χώρας και προκάλεσε ποικίλες αντιδράσεις, κυρίως από γονείς οι οποίοι φοβούνται για το αποτέλεσμα του νέου πειραματισμού του νέου υπουργού, στην πολύπαθη σύγχρονη Ελληνική Παιδεία, όπου είθισται τα παιδιά και οι νέοι γενικότερα να χρησιμοποιούνται ως πειραματόζωα στην εφαρμογή "νέων" (νεοεισχθέντων) εκπαιδευτικών μεθόδων και πρακτικών.
Δεν γνωρίζουμε που αποσκοπεί ο νεωτερισμός που προσπαθεί να εισάγει ο κύριος υπουργός, αλλά υποθέτουμε πως κύριο μέλημά του είναι να μην υπάρξει έστω και ένα παιδί που θα τραυματισθεί ψυχολογικά από την εκπαίδευση επί σεξουαλικών θεμάτων. Με παρόμοιο σκεπτικό γονείς αλλά και εκπαιδευτικοί από τα Γρεβενά απέστειλαν μία επιστολή, προς τον κύριο Σπηλιωτόπουλο, όπου εκφράζουν τις βαθύτατες ανησυχίες αλλά και τους φόβους τους για την πιθανότητα (σοβαρότατη) να υπάρξουν εκτρωματικά αποτελέσματα αυτής της θεματικής ενότητας εκπαίδευσης, τα οποία και θα καταστρέψουν τις ευαίσθητες ψυχές των ανήλικων αυτών παιδιών.
Η επιστολή προς τον υπουργό κύριο Σπηλιωτόπουλο:

Γρεβενά 14 Μαῒου 2009
Προς
Τόν ἐξοχώτατο Ὑπουργό
Ἐθνικῆς Παιδείας καί Θρησκευμάτων
Ἀθήνα
Ἐξοχώτατε κύριε Ὑπουργέ,
Μέ δηλώσεις σας στόν «Ἐλεύθερο Τύπο» (Σάββατο 9/5/2009) προαναγγείλατε τήν εἰσαγωγή τοῦ μαθήματος τῆς Σεξουαλικῆς Ἀγωγῆς στό Δημοτικό. Γονεῖς καί ἐκπαιδευτικοί, πού μέ πόνο ψυχῆς παρακολουθοῦμε τήν πορεία τῆς παιδείας μας, σᾶς παρακαλοῦμε νά προσέξετε τίς παρακάτω ἐπισημάνσεις μας:
1. Ἔχουμε τήν ἐντύπωση ὅτι ἡ διαπαιδαγώγηση γύρω ἀπό τό θέμα αὐτό εἶναι ἀναπόσπαστα συνδεδεμένη μέ τό γενικότερο πρόβλημα τῆς ἀγωγῆς.
2. Ἀσφαλῶς στό ἐν λόγῳ μάθημα πρέπει νά ὑπάρχει τόσο ἡ ἐπιστημονι­κή γνώση τῆς βιολογικῆς πλευρᾶς τοῦ θέματος, ὅσο καί ἡ ἠθική ἀξιολόγησή του, μέ βάση τήν παράδοσή μας. Τό πρῶτο μέρος χωρίς τό δεύτερο εἶναι ἀνάπηρο.
3. Κάθε παιδί ἀποτελεῖ ξεχωριστή προσωπικότητα· ἀναπτύσσεται καί ὡρι­μάζει μέ τό δικό του ρυθμό. Ὑπάρχει κίνδυνος μιλώντας γιά ὅλα σέ ὅλους μαζί, νά δημιουργήσουμε σύγχυση καί μεγαλύτερα προβλήματα. Ἔγραφε γιά τό θέμα αὐτό ὁ Ε.Π. Παπανοῦτσος: «Δέν εἶναι εὔκολο πρᾶγμα νά μιλήσεις στά παιδιά γιά τό σέξ, χωρίς τόν κίνδυνο νά τά φοβί­σεις, νά τά γεμίσεις μέ ἀηδία, ἤ τό χειρότερο, νά τά ὁδηγήσεις σέ ἐκτραχηλισμούς». Πιστεύουμε ὅτι χρειάζεται ἐξατομικευμένη προσέγγιση στό θέμα αὐτό.
4. Ποιός θά διδάξει τό μάθημα; Δέν πρόκειται γιά μία ἁπλῆ ἀναμετάδοση βιολογικῶν γνώσεων· εἶναι ταυτόχρονα ἠθικό, ψυχικό καί πνευματικό μάθημα. Δέν μποροῦμε νά ἀνεχθοῦμε ἄλλα λάθη εἰς βάρος τῶν παιδιῶν μας. Πάντως ὁ ρόλος τῶν γονιῶν στή σεξουαλική ἀγωγή εἶναι ἀναντικατάστατος.
5. Ἡ διδασκαλία τοῦ μαθήματος σέ ὅσες χῶρες τό εἰσήγαγαν δημιούργησε προβλήματα, παρά ἔλυσε· ἀπέτυχε παταγωδῶς στίς Η.Π.Α., Δυτ. Γερμανία, Αὐστραλία, Σουηδία, Γαλλία, Ἀγγλία. Μήπως ζηλώσαμε τήν ἀσύδοτη καί λάγνα συμπεριφορά τῶν Βρετανῶν, ὅταν ἔρχονται γιά διακοπές στήν Ἑλλάδα, καί θέλουμε νά τούς ἀνταγωνιστοῦμε;
6. Γιατί δέν ἐφαρμόζετε πρῶτα πιλοτικά τά νέα σας προγράμματα - ἀφοῦ προηγουμένως ζητήσετε καί τήν ἄποψη τῶν γονιῶν - γιά νά διαπιστώσετε τήν ἐπάρκεια τῶν ἐγχειριδίων, καθώς καί τήν ἀνταπόκριση καί πρόοδο τῶν μαθητῶν; Γιατί τόση σπουδή; Ἄν τά νέα βιβλία, πού κυκλοφόρησαν τό 2006, τά δοκιμάζατε πρῶτα πιλοτικά, καλύτερη θά ἦταν ἡ εἰκόνα τοῦ σχολείου σήμερα.
7. Περιμέναμε νά ἐπιλύσετε τά προβλήματα πού δημιουργήθηκαν ἀπό τά ἀνούσια βιβλία, τήν κατάργηση τῆς ἐξολομολόγησης καί τούς ἀδέξιους χειρισμούς ἀπέναντι στό μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν. Καί ἀντί γι’ αὐτό, ἐσεῖς ἀνοίγετε νέα μέτωπα. Λυπούμαστε εἰλικρινά!

Ἐκ μέρους 150 γονέων καί ἐκπαιδευτικῶν πού ὑπογράφουν
Ἀντωνία Θωμᾶ - Ζιώγα (Τ.Υ.)
Ἁγίου Γεωργίου 128
51100 Γρεβενά
Τηλ.:2462028631
Κοινοποιεῖται σέ ἁρμόδιους φορεῖς
Πηγή: kostasxan

3 σχόλια:

  1. Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
    Bertrand Russel, 1872-1970,  Βρετανός φιλόσοφος
    Η εκπαίδευση είναι η  μέθοδος με την οποία κάποιος αποκτά υψηλότερου επιπέδου άγνοια.
    Laurence J Peter,   1919-1990,   Καναδός συγγραφέας & εκπαιδευτικός 
    Το σχολείο μας προετοιμάζει για τη ζωή σε έναν κόσμο που δεν υπάρχει.
    Albert Camus,   1913-1960,   Γάλλος Συγγραφέας, Νόμπελ 1957 
    Ο ιδανικός χρόνος για να αρχίσει η διαμόρφωση του χαρακτήρα ενός παιδιού είναι εκατό χρόνια πριν τη γέννησή του.
    William Ralph Inge,   1860-1954,   Άγγλος συγγραφέας & εκπαιδευτικός ΝΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. zorro εισαι εμπαθης, διοτι η Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σε μαθητές δημοτικού ειναι αποτελεσμα κρισις και εμπειριας του Υπουργου,ο Αρουλης ξερεις τι ομορφα ενοιωθε οταν βγηκε φωτο με την πετσετα;η οταν ο αρχηγος του Λαος φωναζε για Σαλωμες και αλλα στην βουλη; εαν δεν τα ειχε διδαχθει αυτα φανταζεσαι πως θα αντιδρουσε θα φωναζε θα τσακωνοταν θα χειροδικουσε θα παλευε σαν ανδρας ενω για να ξερει δεν εκανε τιποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. όχι άλλα πειράματα με τα παιδιά μας από άσχετους, ανέντιμους πολιτικάντηδες. Ο κόσμος ξέχασε πολύ εύκολα τις παπαριές της Μαριέτας και θα την ψηφίσει πάλι.
    Αυτό μας μαθαίνουν στα σχολεία να ξεχνάμε και να σκύβουμε τα κεφάλια και μην αντιδρούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή