Πέμπτη 7 Μαΐου 2009

Το 75% των νέων προτιμούν το Internet από την τηλεόραση


Οι νέοι σε όλο τον κόσμο πρωτοπορούν στην υιοθέτηση και χρήση των νέων ψηφιακών μέσων, όπως προκύπτει από διεθνή έρευνα που πραγματοποίησε η Deloitte σε άτομα ηλικίας 14-25 ετών. Η επονομαζόμενη γενιά των Millennials, όπως αποκαλούνται οι νέοι που ανήκουν στη συγκεκριμένη ηλικιακή κατηγορία, θεωρεί σε ποσοστό 75% ότι ο ηλεκτρονικός υπολογιστής είναι καλύτερο μέσο ψυχαγωγίας από την τηλεόραση, η οποία παραδοσιακά κυριαρχούσε στις προτιμήσεις των νέων τις τελευταίες δεκαετίες. Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι η γενιά των Millennials αφιερώνει κατά το ένα τρίτο λιγότερο χρόνο στην τηλεόραση σε σχέση με τις υπόλοιπες γενιές. Παράλληλα, οι νέοι αυτής της ηλικιακής ομάδας...

...αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στα ηλεκτρονικά παιχνίδια, τη μουσική μέσω Internet, αλλά και τη χρήση του μέσου για κοινωνική συναναστροφή σε σχέση με τις υπόλοιπες ηλικιακές ομάδες. Όπως προκύπτει από τα ευρήματα της έρευνας, το 80% ψάχνει και «κατεβάζει» μουσική από το Internet, ενώ το 73% χρησιμοποιεί το Internet πολύ συχνά για κοινωνική συναναστροφή και άμεση επικοινωνία. Περίπου το 50% των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο παρακολουθεί ταινίες και βίντεο μέσω Internet και θέλει τη δυνατότητα να μεταφέρει με ευκολία το ψηφιακό περιεχόμενο από συσκευή σε συσκευή.

Τα κινητά τηλέφωνα αποτελούν ένα επίσης ιδιαίτερα δημοφιλές μέσο ψυχαγωγίας για τη νεολαία. Σύμφωνα με τη Deloitte, το 59% των Millennials χρησιμοποιούν τα κινητά τους τηλέφωνα ως μέσο ψυχαγωγίας, έναντι 33% του συνόλου των καταναλωτών. Εκτιμάται ότι ένας στους τρεις καταναλωτές ανεξαρτήτως ηλικίας χρησιμοποιεί έστω και μία εφαρμογή ψυχαγωγίας των κινητών τηλεφώνων, ενώ το 20% παρακολουθεί μέσω της συσκευής βίντεο, ταινίες, ειδήσεις κ.λπ. Η έρευνα της Deloite πραγματοποιήθηκε σε ΗΠΑ, Μεγάλη Βρετανία, Γερμανία, Ιαπωνία και Βραζιλία.

Σύμφωνα με τον κ. Χρήστο Κωνσταντίνου, υπεύθυνο του Συμβουλευτικού Τμήματος της Deloitte Ελλάδας, τα αποτελέσματά της είναι αντιπροσωπευτικά και για την Ελλάδα, καθώς η νέα αυτή γενιά παρουσιάζει κοινά γνωρίσματα και συμπεριφορές σε όλο τον πλανήτη.

Κερδίζει έδαφος το Internet
Παρά το γεγονός ότι οι τηλεοπτικές διαφημίσεις εξακολουθούν να έχουν τη μεγαλύτερη επιρροή στους νέους, σύμφωνα με την έρευνα της Deloitte, η online διαφήμιση κερδίζει συνεχώς πόντους χάρη στην αυξανόμενη διείσδυση του μέσου στις νεαρές ηλικίες. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 6% των νέων στη Μεγάλη Βρετανία επηρεάζεται από τις διαφημίσεις σε videogames και site κοινωνικής δικτύωσης, ενώ το 13% των νέων στην Ιαπωνία από τις διαφημίσεις στα blogs. Ένα μικρό αλλά αξιοσημείωτο ποσοστό επηρεάζεται ακόμη και από τις διαφημίσεις μέσω κινητού τηλεφώνου.
Πηγή: Ημερησία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου