Τρίτη 5 Μαΐου 2009

Εξωση Δελατόλα από Βγενόπουλο στα εκδοτικά του ΠΑΟ



Δεν ήταν κεραυνός εν αιθρία. Θέλει την ομάδα ολόκληρη, τον τύπο που την στηρίζει "ελεύθερο από εκδοτικά συμφέροντα" χωρίς τα βαρίδια του παρελθόντος. Μεταξύ των βαριδιών ο κουμπάρος Ρουσόπουλου Α. Δελατόλας.
Διαβάστε την ανακοίνωση-φωτιά του Βγενό:

«Η ανάμειξή μου στα διοικητικά του ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ ήταν μία μεγάλη συναισθηματική απόφαση που έκανα από την αγάπη μου προς το Σύλλογο. Τις συνέπειες της απόφασής μου αυτής θα τις πληρώσω μέχρι το τέλος, χωρίς όμως να προδώσω τις αρχές μου. Είμαι υποχρεωμένος λοιπόν να ανακατευτώ και πάλι με τα πίτουρα των παρασκηνίων τοποθετούμενος στα θέματα της μεθοδευμένης επικαιρότητας με απόλυτη διαφάνεια, όπως κάνω πάντα.
1. Δεν με πειράζει να με παρουσιάζουν ότι είμαι ο κακός...

στο θέμα του γηπέδου του Παναθηναϊκού, αρκεί επιτέλους να γίνει το γήπεδο χωρίς άλλες καθυστερήσεις και νομικές εμπλοκές. Ο Δήμος Αθηναίων και η Πολιτεία έχουν την υποχρέωση να μας διευκολύνουν να φτιάξουμε το γήπεδό μας και δεν μας κάνουν χάρη. Ο κ. Κακλαμάνης δεν πρέπει να περιμένει κανένα ευχαριστώ από εμάς (από εμένα τουλάχιστον). Ευχαριστίες να περιμένει από τα επιχειρηματικά συμφέροντα που θα εξυπηρετηθούν, αν τελικά προχωρήσει η διπλή ανάπλαση σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό. Η δε χθεσινή του τοποθέτηση ότι οι απόψεις μου δήθεν συμπίπτουν με του κ. Αλ. Τσίπρα, κατά του οποίου έχω προσφύγει στην αστική και ποινική δικαιοσύνη, αποδεικνύει την προτεραιότητα που αυτός δίνει στις πολιτικές αντιδικίες που εμένα όμως δεν με αφορούν. Λυπάμαι που η ξεκάθαρη και για το συμφέρον του Παναθηναϊκού θέση μου τον φέρνει ενώπιον των ευθυνών του και του απαγορεύει να κρύβεται πίσω από το "ο καλός και οι κακοί", αλλά εμένα το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να γίνει επιτέλους το γήπεδό μας.

2. Η οπαδική εφημερίδα DERBY μετά και από το απίστευτης χυδαιότητας εξώφυλλο της Δευτέρας κλείνει (;) στο τέλος του μηνός και τα διευθυντικά της στελέχη με κατηγορούν ευθέως ότι εγώ φταίω γι΄αυτό. Γιατί άραγε; Η εφημερίδα αυτή δουλεύει με οικονομικό έλλειμμα-ζημιά επί χρόνια. Ποιος χρηματοδοτούσε τη λειτουργία της και για ποιο λόγο; Πόσο αντικειμενική μπορεί να είναι μια εφημερίδα που κάποιος την συντηρεί οικονομικά; Και πώς μπορούσε όλα αυτά τα χρόνια να ισχυρίζεται ότι εξυπηρετούσε τα συμφέροντα του Παναθηναϊκού και όχι του χρηματοδότη της; Ας ζητήσουν λοιπόν τα διευθυντικά στελέχη του DERBY εξηγήσεις από τον χρηματοδότη τους που τους εγκατέλειψε (;) και που είναι ο υπεύθυνος για το πιθανό κλείσιμο της εφημερίδας. Εμένα ποσώς με απασχολεί ή με ενοχλεί αν παράγοντες επιθυμούν να χρηματοδοτούν εφημερίδες για να περνάνε την γραμμή τους και τις απόψεις τους. Αυτό που είπα, και εξακολουθώ να πιστεύω, είναι ότι δεν μπορεί αυτοί οι παράγοντες που μέσω των εφημερίδων, που άμεσα ή έμμεσα ελέγχουν, προάγουν προσωπικές θέσεις και κάνουν αντιπολίτευση στον Παναθηναϊκό, μετά να έρχονται στις επίσημες συναντήσεις και να μιλάνε για ενότητα και σοβαρότητα. Θέλω ακόμη να κάνω γνωστό ότι πρότεινα χθες στον κ. Ν. Πατέρα η περιοδική έκδοση ΤΡΙΦΥΛΛΙ που ανήκει στην ΠΑΕ να απαλλαγεί από εκδοτικά συμφέροντα, να συνεχίσει την λειτουργία της ανεξάρτητα και να προσλάβει άμεσα τους απλούς εργαζόμενους του DERBY που φυσικά δεν πρέπει να υποστούν τις συνέπειες των επιλογών των διευθυντών τους.

3. Τέλος θέλω να τονίσω ότι οι θέσεις που πρόσφατα έχω εκφράσει για το μέλλον του Παναθηναϊκού είναι αυτονόητες και δεν είμαι διατεθειμένος να κάνω καμία υποχώρηση. Πρότεινα για Πρόεδρο της ΠΑΕ Παναθηναϊκός τον κ. Ν. Πατέρα με απεριόριστες εξουσίες χωρίς να είναι "υπό κηδεμονία" από κανέναν μέτοχο, στήριξη στον Προπονητή και τον Διευθυντή Ποδοσφαίρου και σημαντικές επενδύσεις για πραγματικά μεγάλες μεταγραφές. Αυτή είναι και η συνταγή που με υπομονή και επιμονή έφερε τελικά τον Παναθηναϊκό στο μπάσκετ, μετά από αρκετά χρόνια αποτυχιών, στην κορυφή της Ευρώπης. Πρέπει επιτέλους να επιτύχουμε τους στόχους μας με επιμονή και σοβαρότητα. Ξέρω ότι και πάλι θα κατηγορηθώ ότι με τις δημόσιες αυτές θέσεις μου "πιέζω" τους άλλους μετόχους. Δεν με απασχολεί πλέον. Ας τοποθετηθούν και αυτοί δημόσια (οι ίδιοι όχι μέσω των εφημερίδων τους) συμφωνώντας ή διαφωνώντας. Ούτως ή άλλως τα όσα είπαμε στην πρόσφατη συνάντησή μας διέρρευσαν και μάλιστα παραποιημένα ανάλογα με το τι ήθελαν οι διαρρέοντες να επιτύχουν. Επιπλέον και η ενότητα στο τέλος-τέλος δεν είναι αυτοσκοπός. Προέχει να πάρουμε Πρωτάθλημα και Κύπελλο. Για ένα πράγμα πρέπει να είναι βέβαιοι οι φίλαθλοι μας. Εγώ δεν πρόκειται να είμαι στον Παναθηναϊκό για να δίνω άλλοθι σε όσους επιθυμούν να συνεχισθεί η μιζέρια της τελευταίας δεκαετίας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου