Άκρως πετυχημένη κρίνεται εκ του αποτελέσματος (σε πρώτη τουλάχιστον φάση) η διαφημιστική προώθηση τού νέου περιοδικού τεχνολογίας ''Digipedia''. Η διαφήμιση, στην οποία εμφανίζεται ο Θανάσης Λάλας ως γιατρός που προσφέρει το χάπι τής τεχνολογικής γνώσης, δεν είχε, όπως αποδείχτηκε, απήχηση μόνο σε επίπεδο συζητήσεων στη mediakή πιάτσα, αλλά και εμπορική αφού το πρώτο τεύχος τού νέου περιοδικού που απευθύνεται σε μεγαλύτερης ηλικίας αρχάριους (ή και παντελώς άσχετους) με τα της σύγχρονης τεχνολογίας και τους υπολογιστές, ξεπούλησε.
...Βέβαια να επισημάνουμε ότι το πρώτο τεύχος τού περιοδικού κυκλοφόρησε σε τιμή γνωριμίας (3 ευρώ), ενώ η κανονική του τιμή από τα επόμενα τεύχη είναι αρκετά μεγαλύτερη (8 ευρώ).
Να επισημάνουμε επίσης ότι ο Θανάσης Λάλας δεν έχει καμία σχέση με την έκδοση τού περιοδικού. Αυτή ανήκει στη νεοσύστατη εταιρία 4π την οποία ίδρυσε ο Θεόδωρος Σπίνουλας μετά την αποχώρηση του από τον ΔΟΛ. Φεύγοντας ο τελευταίος από τον οργανισμό της Μιχαλακοπούλου πήρε μαζί του τόσο τους τεχνολογικούς τίτλους (RAM-Hitech κλπ) όσο και το προσωπικό των περιοδικών. Η παρουσία τού Θ. Λάλα αποτελεί φιλική συμμετοχή και συμβολή στο νέο εγχείρημα τού Θ. Σπίνουλα με τον οποίο διατηρούν πολύ καλές σχέσεις από την εποχή που συνεργάζονταν στον ΔΟΛ.
Από το enimerosi24.gr
Κυριακή 5 Απριλίου 2009
Πουλάει ακόμα ο Θανάσης Λάλας!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου